4/3-09

Heej Hopp!

Va en bra dag på praktiken . Kändes som om tiden gick hur snabbt som helst idag . :)
När jag slutade så blev de käka pizza med Frida och sen åkte jag hem . När jag kom hem och in i mitt rum så konstaterade jag ganska snabbt att jag behövde städa . Så nu har jag i stort sätt städat hela kvällen . Men ser ju mkt bättre ut nu än innan kan jag ju lova :) .

Känner mej väldigt irriterad me av någon lustig anledning , e verkligen irriterad på allt och alla !
Vet inte varför , men men alla har sina daliga dagar . Så blir nog snart att sova . E sjukt trött .
Så e de bara att hoppas att man e på bättre humör i morron när man vaknar ! Måste verkligen plugga lite me , vet inte alls när jag ska hinna me allt . Vill ju gärna träna me , men känns lite som att man kanske borde bli helt frisk innan man börja me de . :S Men men . Får väl se hur de e till helgen . Ska i alla fall hinna träna en gång denna veckan .

Ha de super !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0