...

Var ju i Karlshamn på sjukhuset idag . Skulle prata om en eventullet operation om handen .
Han kollade lite och tryckte o så . Gjorde ju ont som satan , skrek typ rakt ut när han kom åt där de e som värst .
Så nu blir de operation , jag var ju tydligen redan uppsatt på väntetid , men han ville inte att jag skulle vänta som så länge till April utan han skulle fixa en tidigare tid . Så blir ju denna månaden :S Duktigt nervös redan nu . :'( Men när vi gick där ifrån så kom jatg på de e ju för fan April nästa måndag :O . Och han tyckte inte att jag skulle vänta så länge . Men har jag gått me de i nästan 4 år hade jag nog klarat en månda till . men ju snabbare desto bättre . Kan ju säga att efter han har vatt där och tryckt så har jag verkligen skit ont :'(  men går väl över till i morron antar jag . Eller jag hoppas på de i alla fall .

Nu ska jag slänga mej på soffan och kolla på tv . Skulle igentligen pluggat med Tina idag , men vi tar de på söndag istället , slipper vi stressa me de , för då har vi en hel dag på oss  :D Känns mkt bättre de än att sitta me de ikväll . ^^

Puss&Kram ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0