Fredag !

Tjoo!

Dagen började ganska bra , steg upp , satte mej en stund vid datorn , sen gjorde jag mej iordning och så . Gick till skolan . Efter att jag pratat med en viss person va hela min dag förstörd . Duktigt sur och irriterad . Men men , blir nog bättre framåt kvällen . ^^ Vi klasses ska ju ha disco för låg och mellan stadiet . Ska ju iväg i maj så får samla in lite pengar till de . :D Så får hoppas på att de blir en lyckad kväll med tanke på att de e fredagen den 13 och min dag har ju inte vatt allt för bra . Mamma kommer snart i alla fall , ska låna hennes bil , för måste fixa saker till kvällen , så tack mamma ^^ , sen blir de hem till tina o sen hem till mej och hämta saker . Sen ner till snäck och fixa för kvällen .

Ha de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0