Gårdagen!

Hej På Er ! ^^
Gårdagen bestod av först skola , gick ganska snabbt . Men kändes att man vatt borta lite , va jätte mkt som man inte hängde me på alls :S Men deblir så när man haft lov , sen sjuk och ledig .  efter de skulle jag ner till jobbet och gå igenom lite saker. Gick snabbare än vad jag trodde . Efter de åkte jag hem satte mej en stund vid datorn och fixade lite saker och så  sen gjorde lite käk , och efter de så bakade jag muffinsfrallor och när jag skulle ta upp bakpulvret så tappade jag den i golvet så hade bakpulver över halva köksgolvet eller nått ,men de fick va så länge så bakade jag klart , sen var de bara att ta fram damsugan . När jag hade gjort iordning allt i köket så sprang jag över till Hanna , sen ´körde vi och hämtade hennes syster . Och sen ner till stan och hyrde film. Så de blev en slapp kväll framför tvn :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0