Helgen!

Hallå På Er :D

Lördagen började me att jobba ett par timmar , sen hem och fixa lite saker . Va även ute hos mamma en snabbis . På kvällen blev de fest hos Palle , mkt trevligt om jag får säga de :) Sen blev de utgång på natti . Som vanligt .. ;)

Idag då på söndag , åkte me Syssling och hans kompis till JH , fikade och så . Dock va jag inte så pigg , ganska trött. Men smällar man få ta efter att ha haft en trevlig lördag :D
Sen gick jag till Hannas jobb mötte henne där , åkte me dom hem sen . Sen har man vatt hos henne typ hela dagen o slappat och kollat på film . Soft de i alla fall .
Nu blir de nog snart sova , trött som fan . Ska upp tidfgt i morron me :( Ska vara i skolan redan vid 9 , så blir ingen sov morron , men men .

Om man ska sammanfatta helgen så har den vatt kanon kul . :D
Måste vi göra om säger jag bara ;)
Puss&Kram ! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0