Lördag !

Tjoo På Er !

Lördag idag då , började med att jag sreg upp gjorde mej iordning och sen skulle jag ner och jobba vid 11 . Känner mej duktigt seg idag efter gårdagen , men de e de lätt värt kan jag säga :D.
Sen efter jag slutade jobbet så kom Tim en runda , skulle köra ut till Tarkett ovh lämna mammas bil , och sen möta upp Tomas o köra hem och lämna han , för att sen ta hans bil . Orkade inte köra så Tim fick köra . Tack Tim ^^ Blir så när man har en far som e ganska sur , så ska nog vara glad om jag får sätta mej i bilen :S Känner att jag börja bli lite hungrig . Men verka inte som att min fat tänker göra mat idag , o de finns fan inget hemma heller som man kan laga , som vanligt då , börja bli något trött på de .
Nehe , orka inte sitta här och skriva me , så jävla trött så de e heöt sjukt . :(
Ha de så bra ^^

Puss&Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0