Äntligen!

Tjoo !

Jaha , idag har de hänt en massa bra saker tycker jag . Hade bara en lektion i skolan , rätt soft . Efter de åkte jag ner till stan bokade tid till massage , har bixter ont i ryggen kunde ju knappt sitta , så fick tid redan en halvtimme senare . Hela ryggen va låst och massa knutor o skit :S Så de fanns en del o knäcka loss o trycka loss . Kommer dock har ont ett par dagar till trodde han :/ Men men , bara att hoppas på det bästa . Sen drog jag upp till farfar en sväng sen ner till skolan igen var ju lottningen till balen , Gick ganska bra tycker jag ^^
Senbar det av till kna med Frida . hittade äntligen klänning till studenten , var på tiden kan jag säga , så nu e de fixat me , skönt de .Blev även lite  käk där inne med :)

På kvällen blev de en lång promenad med Hanna , sen Tv och plugg , kommit en bit , men de blir nog plugga hela kvällen i morron med :( Tyvärr , men så e de när man inte gjort de tidigare . Så har mej själv att skylla .

Nu blir de krypa ner i sängen och sova . nya tag i morron .

Go natt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0