Blev kalas bra :)

Tjoo !

Har ju då provat sätta upp håret inför balen idag :) Blev kanon bra tycker jag , tog typ 2 timmar .
Annars hade de inte hänt mkt mer idag gick tog de lite lugnt , lagade lite käk , blev kycklingfile , ris och sås . Blev riktigt gott :) Efter de kom Tim , sen körde vi ut till mamma och lämnade bilen , eller Tim körde för jag har skit ont i ryggen :( Så tack till Tim för att han körde och Tack till mamma för att jag har fått låna bilen några dagar nu :)

Ikväll var jag ute och gick en runda me Emelie riktigt härligt väder me ju . sen mötte jag Hanna så gick vi en runda , så har blivit en riktigt lång runda idag . Kändes i ryggen , men släppte lite efter en stund , tyvärr e de 10 gånger värre nu :(
Men de ordna sig väl ;)

Nu hade jag tänkt sova , e jätte trött .      Go natt
                                                                            Sov gott och dröm Sött ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0