Dålig dag!


Tjoo!

Jaha , skola idag då , hade bara en lektion . sen slutade jag . Så rätt skönt . Men o andra sidan han jag inte mer än innanför dörren för en viss person började gnälla , Gode gud , människan måste vaknat på fel sida eller nått . Man kan inte få sånt spel annars . :S För bara skit saker . Så efter de va hela dagen förstöd och inte nog me att en person håller på . givetvis kommer nästa person och antingen e trög eller spelar trög . Orka fan inte med sånt folk :(
Desutom fått upp massa jobbiga påminnlse nör folk börja prata så aa , men visst inget dom kan hjälpa med tanke på att dom ej vet nått så aa . Men men . Så istället föratt sitta hemma o sura o vara förbannad så drog jag en snabbis till gymmet , tränade en stund . Sen hem lagada jätte god mat , blev kycklingfile , ris och currysås , riktigt gått va de . Sen kom Frida och vi cyklade bort och lämnade en cykel hon hade lånat , eller jag cyklade och hon satt där bak och gnällde :P haha . Men men . Sen gick vi hem så fått lite motion idag vilket kan behövas :)

Bara att ladda inför morron dagen . Mössprovtagning , grillning hos Johanna och studentfest på JH :D
Problemet e kläder bara , de e rocktema , o jag har inte en aning vad jag ska ha på mej :S
FÖRSLAG ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0