En dag med Frida :D

Jaa , de började med att man va i skolan idag då , va ett tag sedan man va i skolan på en tisdag i mej vi har vatt ute på APU nu ganska länge . Hade bara en lektion , sen slutade jag . Så då gick jag och Angelina och käkade pommes tallrik . Sen tog jag bussen hem satte mej en stund vid datorn och tog de lugnt . Efter en stund kommer Frida och sen farfar , han skulle hämta mej för att jag skulle ut till takett och hämta mammas och deras bil , eller aa Tomas nya bil . Kan ju säga en sak . Jag ska ALDRIG köpa en atomatare när jag köper bil . haha . Senare på dagen åker Frida och jag in till kna , jag skulle titta på skor . hittade 2 par . Frida fick köra in . Jag skulle köra hem , men de slutade me att vi fick stanna i Hasslörundellen . haha . Atomatare e inte min grej . Efter vi kom hem så slängde vi oss i sängen och glodde på film och bara slappade . Skönt de . e super duper trött som vanligt . :/ Hade juu tänkt att jag skulle få lite sovmorron i morron , men istället blir de att jobba börja klockan 10 , men skulle bara jobba till 2 så de e ju inte så länge , men hade görna velat sova nu när jag e ledig för en gång skull :/

Annars har de vatt en bra dag , många skratt , men så e de när jag och Frida umgås XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0