.....

Go morron :D
Sitter just nu i sängen , precis gjort mej iordning . Ska packa ihop de sista , sånt som jag inte kunde packa ner igår .
E verkligen precis att de går ner i väskan , men tyvärr Tina o Fille , datan får stanna hemma :/ Få inte plats . Tänkte snart käka lite frukost me . Ska ju jobba vid 10-12 .

Fick världens jätte panik när jag vaknade i morse :O Skulle kolla klockan på mobilen , och den e helt död :O Hur den nu kunde vara de me ett nästan full laddat batteri , Så trodde jag hade försovit mej så flyger upp och letar upp en klockan , så va den verkligen bara 06.40 :/ Men jag kunde ju inte somna om igen så gick upp istället . La mobilen på laddningen men ändå inte ett liv i den , så bytte till den andra , provade efter en stund igen och då gick den igång , så inte en aning va de va me den . Men men , Vaknade ju mitt i natten av att skärmen lös så kan ju vatt så att den lysit typ halva natten och att de har tagit jätte mkt batteri . Får väl se . Har ju bara haft den i en vecka eller nått . Så lite surt i fall den redan skulle vara sönder :/

Nee , packa ihop de sista nu och käka frukost , sen blir de jobb .

Ha de bra . Ses på onsdag igen när man kommer hem från Öland igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0