Fundersam!

Jobbat idag då blev bara 2 timmar , fast idag stog jag inte i kassan , idag var jag me på det jag ska jobba med i sommar :) Lite lugnare jobb än de e att stå i kassan . När jag slutade så körde jag ut till mamma skulle lämna bilen , eller aa de blev byta bil . Umgicks lite med min bror :)

Kom hem skulle städat mitt rum , men pallade inte , så Frida och jag åkte ner till stan kollade på en ögonskugga jag skulle ha :) Hittade en kanon fin :D Sen hem igen . Lagade lite mat och kollade på tv , sen träffade jag Tim en runda . Körde en sväng sen käkade vi en glass .
Annars hade inte hänt så mkt .

Just nu sitter jag bara i sängen och kollar på tv , väldigt mkt tankar som snurra i huvudet . :(
Ganska jobbigt . Men de löser sig nog .

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0