Grattis <3

Heej!

Jaha , då var det visst den 26 Maj redan , tiden den går fort , för fort tycker jag !
Gick en runda ner till stan idag , eller rättare sagt till farfar , hämtade bilen och när jag e där nere sitter jag o kolla i kallendern och upptäcker 2 hjärtan på dagens datum, och jag frågar varför de e de . O Farfar bara vet du inte de? O jag bara: Neej ,  inte idag väl ?, de e väl i morron :O Då visade de sig att farmor fyller/fyllde år idag, hur F*n kunde jag nästan glömma bort de :O Fattar inte de . :S Tiden går helt enkelt för fort. Aja , tog farfars bil till kyrkogården och la en blomma o sa grattis , men lite sent kanske . Men o andra sidan hade jag glömt de vet jag inte vart jag skulle ta vägen :( Så puuh säger jag att jag skulle ner till farfar och låna bilen . :)

Annars har dagen bestått av plugg och skola , eller fick mitt betyg sen slutade jag . Blev i alla fall klar med ett arbete idag , skönt de , ska bara komma ihåg och lämna in de i morron me :S
Snart blir de sä
tta sig i sängen o plugga lite till sen sova ska upp tidigt i morron börja jobba klockan 7!

Ha de bra ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0