Helgen!

Hallå På Er !

Fredag:
Va de uppdragsjakt i brunnsparken . Skit roligt faktist , trodde inte de skulle vara så kul . Men de va riktigt roligt . Samlades hos Angelina för att göra sig irodning Vår klass hade 80-tals tema . sen bar det av till brunnsparken .
När de va klart där så drog vi och käkade .

Lördag:
Va över hos Ninni en stund va och handlade och så , sen plockade jag undan lite på mitt rum . Och senare så blev de grillparty hos mej . Rätt trevligt kväll om jag får säga de :) sen drog vi till Natti , va en del folk ute .

Söndag:
Idag blir de nog bara ta de lugnt . efter tre dagars festande sså känner man sig lite sliten så idag blir de lilla lugna kan jag ju säga . Ska göra en uppgift i naturkunskapen me , bara för att han inte ville skriva in mitt betyg . Blir galen , men men så e de . Lika bra att göra skiten och lämna in i morron . Så har jagd e gjort !

Ha de bra . ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0