Jobbat!

Blev att stiga upp klockan 6 i morse , var riktigt längesen jag steg upp så tidigt . Skulle börja jobba vid 7 . Kom ner där hur trött som helst , men va soft idag så rätt skönt . Är ganska nöjd med de jobbt jag ska göra i sommar . Hur lugnt som helst fick mitt schema idag , jobbar visserligen ganska mkt , men om jag slipper hoppa in extra o ta kassan så slutar jag 12 alla dagar utom lördagar , då vet man aldrig hur länge jag jobbar!

Annars har dagen betsått av träning blev gymmet en timme idag , rätt skönt att träna lite , har dock ont i ryggen som fan :/ Men men struntade jag i just då , men kanske inte i morron :S
Var hos farfar efter jobet idag me , hjälpte mej med en uppgift i företagsekonomin , satt med i sökert 2 timmar eller nått :O Länger satt vi i alla fall .
Nu ikväll va Frida här en stund me , hon hade till och med tårta mej sen . Tack Frida . Och jag får väl säga Grattis med ;)
Körde och tankade sen hem kökade oss en äggmacka kollade på tv o sen blev de tårta .
Nu sitter jag i sängen ska snart sova , skola i morron ju . och desutom e jag super trött .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0