Kanon kväll :D

Tjoo!

Onsdagskvällen va kanon . Etfter mössprovtagningen i skolan åkte jag hem , mötte Ninni , åkte och hämtade lilla Kevin sen ner till stan handlade lite till kvällen . Sen åkte jag ut till Frida , skulle hjälpa henne med kläder till kvällen , men tyckte hon  fixade de rätt bra själv :) Sen tog vi hennes bil hem till mej , fixade mina kläder till kvällen . Sen va de bara att vänta tills man skulle  åka , skulle hämta Tina och Josse och när vi kommer vid snäck så kommer jag på att jag glömde min mat hemma :O Så de va bara att köra hem igen  och hämta den , efter de bar de av ut till Johanna , för att grilla osv , sen åkte vi in till JH :D Kanon kväll helt enkelt !

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0