Lördag

Började me att man skulle jobba från 10-14 , va ganska mkt i stort sätt hela dagen , har aldrig vatt med om att det vatt så mkt folk hela tiden , ingen kunde typ ta rast förren klockan va halv 1-1 för de va så mkt folk hela tiden , så va ganska jobbigt . Men de funkade . När jag slutade så mötte jag pappa på torget sen åkte vi in till kna , köpte ny mobil och nya träningskor :) Skönt , va på tiden att köpa ett par nya . På kvällen efter jag hade käkat åkte jag ut en runda till mamma, va ett tag sedan jag va där . Så de va rätt kul , sen ringde Frida o sa att vi skulle festa , så åkte hem gjorde mej iordning o sen ner till stan , oplanerad fest , men va hur skoj som helst , va längesen jag hade så skoj :D

Söndag :
Typ inte gjort ett smack , bara legat i soffan typ , e lite smått seg efter gårdagen :( O har sjukt ont i ryggen verkligen :'( Kan knappt sitta på en stol hoppas de går över till i morron . Men men . 

                           nya telefonen jag köpte 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0