Öland i morron :D

Fredag idag då . Håller på att packa lite inför Öland i morron , men går inget vidare alla mina kläder e nytvättade :/
Men men , desutom e jag super trött och har ont i huvudet , har i för sig haft de hela dagen . Men men .
Frida e här nu i för sig e hon inte mkt till sällskap hon ligger i sängen och sover . Så rolig e hon .
Annars har dagen vatt lugn: Skola , vatt hos mamma och lämnat bilen , va i stan en sväng med och nu ikväll bara packat ihop lite . Mkt mer har nog inte hänt . Ska hämta farfars bil ikväll eller han plockar upp mej när han kör hem , sen tar jag hans bil och kör hem till mej , behöver den i morron , blir lite ont om tid i mej jag jobbar till 12 och vi ska samlas i skolan vid 12.45, så hinner inte gå upp till rydenskan för att käka lite hos farfar och sen gå till skolan , s¨får bli bilen i morron :) Men känns som om de blir lite strssigt ändå . Men de ska nog gå . :)


Ha de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0