Skola !

Heej Hopp !

Sitter bara här just nu me katten i knät , eller aa nu e hna uppe på skrivborde o vandra . Han brukar göra så när han vill ha uppmärksamhet :/ Dryg katt säger jag bara . Men men .

Blev skola idag , funkade väl , va rätt slappt :)
Efter skolan åkte jag hem . väntade på Emelie som skulle komma , vi skulle laga lite käk o så . Efter de körde jag ut Mikael till Mamma . Sen hem igen . Väntade på att Hanna skulle sluta . sen gick vi till gymmet , blev lite styrketränig . Skönt att börja komma igång me de igen :) Va ju som sagt ett tag sedan :/ Men de ska de bli ändrig på :D

Annars har jag nog inte gjort så mkt idag , blir nog snart sängen , ska upp och jobba i morron , sen blir de grillning hos mamma :)

Ha de kanon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0