Städar!

Heej!

Blev ingen skola idag , hade extremt ont i huvudet när jag vakande , så har haft de halva dagen eller nått :/ Mindre kul. men men inget att göra åt .

Blev en vända in till kna med Frida senare på dagen när man va på lite bättre humör , fixade lite saker till balen .Typ spännen och sånt som jag ska ha till uppsättningen . Sen blev de käk på donken . Längesen jag åt där .
Blev även en cykel tur in till stan för att hämta farfars bil , för att kunna ta sig till kna , sen cyklade jag hem me , så fått lite motion idag i alla fall :) Vilket behövs nu när de inte e så länge kvar till balen . :S Tiden går verkligen skit snabbt .

Nee , nu ska jag fortsätta att städa :) , va så extremt rastlös så var tvungen att göra nått , så började städa vilket behövdes :O

Puss&Kram !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0