2/11-09

Nu va de ett tag sedan jag skrev , Men har inte suttit så mkt vid datorn . Så har helt enketl inte haft tid me de .
Kom hem till Kallinge igår igen efter att bott ute på Väbynäs en vecka då jag vatt hundvakt. Helt okej och rätt skönt att var där ute . Lite tomt nu i för sig , inga hundar som sitter neranför och gnäller eller försöka leka med en . :/ Men men . En sak är säker , om jag ska ha hund ska jag bara ha 1 hund och inte 2.

Den 31 oktober fick jag en Kunsin . Lowa ska hon heta . :)
Så antar att de snart blir en tripp upp till Hultsfors och hälsa på den lille ^^

Idag e de då Måndag , ska ut till Tarkett och prata med en som har hand om min försäkring , se om vi kan göra nått åt mina ärr efter operationen som syns rätt bra :( dessutom sitter dom mitt på handen så går inte att dölja så lätt heller :( Så ska prata me han lite om de sen får man se vad som händer . Har ju fortfaranade ont oxå , så får nog bli en vända till Karlshamn igen :( Inget skoj alls , får bara hoppas på de bästa .


Ha de gott !

Lowa Lowa :)

 
Ärren: Som ni ser syns som ganska och bra och dom e inte så fina :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0