Förstår mej inte på dej!

Oh idag e de en sån jobbig dag . Inget e bra och man vill bara ligga i sängen . Inte prata med någon inte vara med någon utan bara vara helt själv . Helt själv på ett ställe där ingen stör . Där de e bara e jag .

Är i alla fall hemma igen , och de märks . Förstår inte hur du bara kan ignorera mej hela tiden .
Hur orka du hålla på som du gör ?! Jag förstår mej inte på dej ! Vad har hänt ?
Har jag gjort dej nått eller ?Säg de då istället för att inte prata me mej .
Hur kul tror du att de e att vara hemma när du aldrig prata me mej , fråga aldrig hur de är me mej . Du undrar aldrig vad jag vatt när jag inte vatt hemma på ett par dagar , du ringet inte . Du gör INGET!! 
Du går jämt bara och sura . För vad ? Säg vad jag gjort istället !!
Du förstår ingenting! Hur länge tror du det kommer funkar?
Hur länge tror du jag orka va kvar här . Har i för sig inget val . Jag blir så trött .
Men de blir bara värre och värre men du kan inte inse de .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0