Fredag !

Skulle köra mamma och dom till stan , som skulle ut med skiftet . Så Tina o jag gjorde de i mej jag inte orkade köra så fick Tina den stora äran att göra de så kunde jag bara sitta bredvid o glassa :D
Kom hem lagom till idol så började laga lite käk , och när idol va slut så gick vi upp och spelade mario cart .
Skit skoj spel , har aldrig spelat de innan. Men de va verkligen as skoj :D

Hämtade mamma och dom redan vid 11 :O så blev inge film som vi hade tänkt oss utan när vi hade lämnat den så tod vi vår gurka , morötter och dipp och körde hem till mej i Kallinge och kollade på filmen .
Så blev en sen kväll trotts allt . Somnade inte förren halv3-3 . :/ men men .

Lördag idag då i alla fall , Jag och Tim körde ut mamma bil . Mkt mer har jag inte gjort idag .
Inväntar bara kvällen och på att Tina ska komma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0