Helgen !

Tjoo!

Aha , då har ännu en helg gått . Har i för sig inte gjort så mkt i helgen .

Fredag: Blev ta de lite lugnt . Va me Eila på hennes teckenspråks lektion i skolan och hjälpte henne lite . Tycker bara de går bättre och bättre med teckenspråket nu :) Gäller att använda de så man inte glömmer de . Senare på kvällen var jag me Tina . Lagade lite käk och kollade på idol .

Lördag: Jaa , pappa och jag åkte till Karlshamn , där jag sen bjöd han på farsdag middag . Fick bli Thairesturangen , mums så gott de va ^^  Kvällen ängnade jag mest åt att ligga halvdöd i sängen.  Jätte kul verkligen . :( Efter jag vaknade körde jag ut till mamma och hämtade min bror . Sen körde jag till Hoby :)
 
Söndag: Inte gjort så mkt idag heller . Låg i sängen till jaa , vad kan klockan vatt , 2-3 kanske , först då gick jag upp och gjorde men iordning för att vi skulle till Karlskrona och käka . :)

Börja bli riktigt trött på handen kan jag lova . u har jag börjat få riktigt ont igen . Tror inte riktigt de va en sena som han sa . Får väl ringa till sjukhuset i morron och se vad dom säger . E ju hopplöst kan inte knapra smärtstillande hela tiden :S De e inte bra de .

Ikväll blir de nog bara att tända lite ljus och kolla på tv och ta de lugnt . som om jag inte gjort de tillräckligt denna helgen.  haha . Kanske blir en promenix senare ikväll me . Men få se .

Ha de gott folket :)




                                                                                                              Saknar dej Sötnos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0