Höstmyyys

Jaha , klockan e redan snart 10 tycker denna dagen har gott ganska snabbt måste jag säga.
Blev en promenad i till farfar idag och hämtade bilen . Gick ovanligt fort idag :S Blev överraskad själv när jag såg att de bara tog 40 min . :O   Lånade bilen och körde ut till Eila och fikade och pratade lite.
När jag kom hem sen igen , så tog jag bara de lugnt mådde inte så bra så gick o la mej i sängen tills maten va klar . Annars hade kvällen betått av sitta här .
Tyckte de va så tråkigt väder ute så så tände lite ljus i rummet  . Super myyys ^^
Så sitter nu här och dricker te och käkar ett knäckebröd .
Ska nog snart slänga mej i sängen och kolla lite på tv och väntar på att en viss person ska ringa ;)

Ha de bra alla !




                                                                                                                                           Du e Saknad!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0