Måndag!

Måndag .
En del att göra idag vill jag lova .
Steg upp klockan 6 för att Susanne kom och hämade mej i mej hon skulle till till flyget och jag skulle då ta hennes bil därifrån . Sen gick jag hem och la mej igen . Steg upp vid 9 körde ner till stan för skulle få massage , super skönt och rätt avslappnande för en gång skull . När jag kom hem la jag mej igen .

och nu sitter jag här super nervös och ska snart sminka mej lite tänkte jag sen ner till farfar och hämta bilen och efter de hämta Tina sen blir de sjukhuset och kolla handen . Har ju haft så galet ont nu i 2 veckor :(
Börja verkligen tröttna . De va riktigt längesen jag hade såhär ont . :( Känns inte så bra kan jag ju påstå :(
Få se vad dom säger idag , för nått måste dom göra nu . kan inte gå på smärtstillande hur länge som hälst .
Men men . Får hoppas på de bästa . Dax att packa lite kanske i mej jag flyttar till hoby för ett par dagar nu :) 





                                                     Vill hoppas , vill tro . Men vågar jag ?! E så rädd att de kommer hända igen . 
                                                                                 Jag tycker om dej hoppas du förstår de . <3
                                                                            Du e undebar ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0