Måndag !

Har inte hänt så mkt .
Somnade som vanligt sent i natt :/ Trotts att de blv en långpromenad med Tina på 1.5 timme :S Kom hem vid 23.00 igen , sen drack vi te sen åkte hon hem , men lyckades nog inte somna förren halv 2 - 2 ändå :(
Hur som helst så sov jag sen väldigt gott hela natten tills jag vaknade vid 9-halv 10 eller vad klockan va .
Gick i tv-rummet och kollade på filmen jag spelade . When a strange called . RIKTIGT BRA måste jag säga .
Sen plockade jag lite i rummet , duschade och gjorde mej iordning sen blev de promenad in till stan och hälsade på farfar som kom hem från Hultafors idag . :)

Ikväll blir de nog bara ta de lugnt riktigt tråkigt väder ute , regning och blåsigt :(
Få se om Tina kommer en runda . Stackarn kan ju knappt gå efter promenaden igår kväll :S
Andra skor nästa gång du så blir de bättre ;)
Annars vet jag inte riktigt vad som händer och sker .

Ha de gott :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0