Onsdag !

Onsdag, jaa de har hänt en hel del idag tycker jag :)
Började med att jag tog en promenad in till stan och hämtade farfars bil , sen hämtade jag Ulrika och så åkte vi ut till Väny för jag skulle gå ut en runda med hundarna . Så vi pratade och planerade lite inför Januari då vi båda fyller 20 :D

När jag sen kom hem igen , bakade jag och min bror kladdmuffins :) Sen gick jag o la mej i sängen och kollade på tv . Sen fick man besök från tingsryd , Johan och hans hund Nova kom och hälsade på en runda . Roligt att ses igen va ju ett tag sedan . Och lite senare på kvällen kom Tina med :) Hn skulle visa sin nya bil ^^ Fin den va Tina :D  Så vi satt bara fikade snackade och kollade på tv . :)



Jag och min bror (JÄTTE gammal bil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0