Sjukhusbesöket!

Va ju på sjukhuset i måndags då!
Tog väldigt mkt mer tid än vad jag hade räknat med . Nästan en timme :O
Han kollade lite , tryckte o vände och vred på handen trodde jag skulle börja böla vad ont de gjorde :'(
Fick i alla fall en kortisonspruta sen blev de återbesök om 4 veckor .
Så nu har jag ju haft super duper ont och ha inte kunnat göra ett skit .
Som tur e så har ju Tina vatt med mej i Hoby i dessa tre dagar nu . Så hon har hjälpt mej . Ett STORT TACK till Tina :) Så jag hoppas verkligen att verken släpper väldigt snart . För jag har OOOOOONNNNTTT :(

Onsdag idag då:
Va och klippte mej innan , blev väl rätt okej tror jag .
Sen va Frida och Tim här uppe en runda me :) Trevligt trevligt .
Resten utav kvällen består nog av att ligga i sängen med en varm vetekudde på handen och hoppas att att de släpper lite i alla fall .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0