Tisdag

Då har ännu en dag gått .
Till skillnad från igår så jag låg i sängen precis hela dagen så har jag gjort en hel del idag.
Började me att jag åkte till mormor och hälsade på .har inte träffat henne sen studenten . Så blev en fika hos henne . :) Sen åkte jag till farfar en runda me . Hem städade lite och plockade upp sakerna sen i helgen . Slängde in en maskin tvätt . Gick och hämtade Adam i skolan . Sen gick vi hem till mej och sen körde vi ut till mamma en stund . Skulle hämta lite saker . Efter jag lämnat Adam så körde jag hem sen kom Tina en runda och så blev de sväng ner till maxi innan jag lämnade farfars bil , va så himmla sugen på clementiner . ^^
När jag kom hem igen så la jag mej i sängen och kollade på film , tror jag håller på att bli sjuk , mår illa och huvudvärk , stel i nacken och ena stunden fryser jag som tusan och nästa stund så svettas jag . Så får väl se hur jag mår i morron när jag vaknar .
Hur som helst , har precis hängt upp tvätten , och nu väntar jag på Tina . :)



De känns inte bra så . E såå rädd att de kommer bli som som sist , Jag vill inte .
Du betyder , hoppas du förstår de . Jag Saknar dej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0