Torsdag !

Ännu en dag har gått . Tycker i för sig att torsdagen gick väldigt sakta . Men men .
Idag har väl inte hänt så mkt , Tog de lugnt på förmiddagen va med pappa i stan en runda , bokade tid för massage . Så fick en tid på måndag . Mkt som händer på Måndag . Först kommer Susanne och hämtar mej klockan sex på morronen , för jag ska lämna henne på flyget för att jag ska sen ta hennes bil . ska passa hennes huns nämligen . Så blir att man bor i hoby i några dagar . och sen klockan 10 ska jag på massage . och halv 4 till sjukhuset. Hade ju vatt skönt att hinna sova någon gång me . Men men .

Hur som helst torsdagen då , gick in till stan (som vanligt) tycker jag gör de rätt ofta nu för tiden . Vilket e bra :D
Tog farfars bil , hämade Hanna i Kallinge sen körde jag ut till Hoby och hämade Adam . :) Sen åkte vi alla tre ut till Väby gick en runda med hundarna . Pratade lite med Eila för hon hade kommit hem lagom till vi va tillbaka med hundarna :)

Åkte hem , sen lagade jag mat . Klyftpotatis , kycklingfile , sås och sallad . Riktigt gott blev de måste jag säga :D
Efter de , så kollade Hanna och jag på några avsnitt av Ghost  Whisperer . Sen tog vi oss en lite kvällspromenad till skulle ta ut pengar . De va väl den dagen de . :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0