Hmm?!

Tillbringat helgen i Ronneby med Tina :)
Som sagt blev lite fest i lördags och sen utgång på Natti . Trevlig kväll och en vääldigt livlig disskution på väg hem. Men de löste sig ;) Va hemma typ vid 5 på morronen vilket jag inte kan förstå . NAtti stänger vid 3 och de tar max 10 min att gå hem till Tina därifrån . Fast va uppe på frasses me , men de tar nog inte mer än 15 min :S Så vet inte alls varför vi kom så sent :S . Men en trevlig kväll som sagt .
Söndag bestof av Soffan och tv . I mej vi vaknade båda vid halv 9 så va vi rätt trötta kan jag lova .
Så blev en lugn dag för bådas del :)

Måndag ! Va tvungen att stiga upp tidigt i mej de de kom några som skulle sätta in våran nya panna . Så bestämde mej för att gå en runda . Så gick en runda på 50 min riktigt skönt måste jag säga! Sen va jag på indoorwakling me . :) På kvällen blev de en runda till Tina och ennu en promenad , åkte hem och bakade muffinsfrallor . mums . ^^ Sen vid 9 kom Frida och  Tina så blev de lite nybkade muffinsfrallor, och allmänt skitsnack :)


Tisdag: Har inte gjort så mkt . Cyklade in till stan vid halv 9 och hämtade bilen . Sen Blev de en promenad med Sussans hund . Annars bara tatt de lugnt idag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0