Dag 1

Då va de första dagen som jag börjat med dieten .
Vet inte alls hur detta sak gå . 1 dag o jag på panik . Men jag sak fixa detta .
Måste verkligen de . Dom 10 kg jag har gått upp ska jag gå ner igen .
Så därför har jag börjat på diet Nutrilett Quick Start heter den , så bara hoppas de funkar .
Så mina måltider består av :

Frukost:
Choklad/jordgubbs shake , helt ok faktist.

Lunch:
En måltidsbar , dom har man ju tatt nåfon gång innan istället för lunch rätt goda faktist :)

Mellanmål:
Buljong . Smakade grönsak idag , va väl rätt ok , men vilket mellanmål :/ Inte de bästa kanske .

Middag:
Pasta eller soppa .
Smakade ostpastan idag . Va väl kanske inte de godaste jag ätit i mina dagar . de gick väl ner .
Men nästa gång ska jag blanda i grönsaker och ha en flaska vatten brevid .
Efter middagn va de dessert , cholkad fick de bli . KANON GOD :D
Smakde typ som chokladpudding . Så de va nog höjdpunken med dieten . :D
Så så kommer min dag med måltider vara i ungefär 2 veckor . om jag nu står ut då vill säga . Men jag MÅSTE !!
Önska mej Lycka Till ^^

Nu ska jag o bror hämta farfar . Ska köra han till Hobby och efter de blir de nog cykla en runda . :)
Köpte ny cykel idag me :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0