Det va en aning dumt !

Dag 3 e avklarad dock väldigt mkt undantag . Blev en macka till mellanmål :S Inte bra inte bra :/
Sen blev de i för sig lite middag till mat ris och kyckling , rätt gott :) Får ser i morron hur jag gör :)

Denna dagen har de blitt väldigt mkt träning känns de som :S Började me att jag gick en timme på löpabanden .
Sen cyklade jag en runda med min lillebror , och efter de en halv timme indoor Walking med Nina :S :O
Känner mej helt slut in kroppen nu . Ska bli skönt att lägga sig i sängen och glo på en film eller nått .

Förstår inte varför jag slutade träna :O De va nog de dummaste jag gjort . Man mår så mkt bättre och e så mkt piggare . Hoppas de håller i sig denna gången :) Måste börja skärpa mej me de asså . Annars kommer jag aldrig lyckas få bort de  jag lagt på mej . Har bestämmt mej . Jag SKA lyckas så de e bara att ligga i ^^

Nu säger jag Go natt , ska bli riktigt skönt att krypa ner i sängen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0