Fixat Naglarna :)

Heej Hopp!

Då har ännu en dag flygit förbi . Gjort en hel dej idag tycker jag . Va på gymmet en runda på morgonen . Dock kan jag ju inte styrketräna längre :'( Fått riktigt ont i handen igen . Inget kul alls . Och jag som ska jobba nästa vecka :O vet inte alls hur detta kommer att gå :S . Återstå att se . Så i morron blir de ju en del samtal att ringa vill jag lova :/ 
Efter träningen så va jag hos Malin ocg fixade naglarna :) Blev rätt bra tycker jag . När jag sen kom hem la jag mej på soffan och kollade på den serien Kommisarien och havet eller va den heter . Pappade hade spleat in de sen i söndags , tur de i mej jag somnade . Åkte även ner till Tim en runda och träffade han .
Annars ha de bara blitt att jag legat på soffan . Har så sjukt ont i handen så jag vet inte vart jag ska ta vägen Suck , e något trött på de . Få se vad dom säger i morron
Nu ska jag sova . e jätte trött .
Go natt sov gott :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0