Helgen!

Fredag:
Blev rätt lugn va ute hos mamma och käkade middag :) Tacos blev de . riktigt gott . Längsen jag åt de .
Annars tror jag inte de hände så mkt mer . Mest en lugn fredag .

Lördag:
tädade och pysslade lite i mitt rum . Sen på kvällen kom Tina . Vi skulle göra oss iordning inför en kväll på Ferali med några i klassen :) När vi kom ner så ser jag Martin och Elli sitta där och sen Ola och Mia . Vi gick fram till klasen hälsa p alla och satte oss ner , blev mkt prat . När jag sen ser att Martin och Elli går så ser jag mamma och Tomas me , då hade dom vatt med Martin och Elli och jag hade inte sätt dom utan bara gått raktförbi :O Stackars mamma , ser inte ens henne ju :/ JAja , hon har förlåtit mej nu ;) haha .
Va en underbart mysig middag i alla fall . Och efter de så gick vi upp till Emelie . Satt där , men sen skulle hon inte dra ut så mötte Filip så följde me han till GT där man träffade lite annat folk me . Riktigt trevlig kväll tycker jag :)

Söndag:
Tina kom och hämtade mej i stan . Ett STORT tack för de Tina :) Åkte hem till mej , hon skulle igentligen bara lämnat mej , mend e slutade efter att suttit i bilen och snackat i mer än en halvtimme så bestämde vi oss för att åka till Konsum och köpa frallor och sen hem till henne för att köka frukost . Sen kollade vi på idol och spelade buzz . Snacka om att den dagen gick väldigt fort jag menar vi satt bara i soffan och gjorde ingenting , men riktigt skönt med sån slappis dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0