Inne på Dag 3

Inne på Dag 3 nu !

Dag 2 gick väl kanske inget vidare :/ På kvällen efter jag hade vatt och  tränat va jag riktigt hungrig så ringde pappa och sa "Nu ger jag upp me det här" Han hade rätt , han hade sagt att jag inte kunde äta så lite o de jag åt (ingen mat) om jag skulle träna så mkt . Och de märke jag igår . Så de får nog bli lite ändringar idag (dag 3) . 

 Shake till frukost
Smoothie till lunch
Fruk/sallad till mellanmål
Riktigt mat till middag
shake efter träningen .

Tror de funkar lika bra de . Måste ju ha riktigt middag om jag nu ska orka träna .

Dag 3 idag då , har än så länge funkat , har bytt ut min candybar till smoothie istället se om de blir bättre :)
Va på gymmet för en stund sen , blev en timme på löpabanden sen fick jag ett sånt skoskav så kunde inte gå me , första gången eller andra va de nog kanske , som jag hade mina nya löpa skor på mej . men riktigt bekväma måste jag  säga , gäller bara att springa in dom nu me . :)

Nehe , käka strax och efter de blir de napraparten . Usch de tycker vi verkligen inte om :S
Finns nog inget värre än sånt . Men måste  man så måste man .
Önskar meju Lycka till ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0