Jobbat och tränat

Denna veckanh ar nog inte bestått av annat än jobbat och tränat .
Kört farfar me , i mej han inte e bra i foten än så kn han inte köra så de får jag göra :)
Gör inte mej något i för sig . :)
I morron e de fredag och som jag vet nu så e jag ledig . Kan vara skönt efter denna veckan med så långa dagar .
Blir i alla fall att träna , de e de enda jag vet nu , sen får jag se vad som händer och sker !
En sak e säker , har i alla fall kommit igång med träningen och de känns kanon bra :D
Så jävla skönt ^^

Men , nu blir de nog snart sängen och sova , e något trött . Får väl se i fall min bror sover här i natt me , han har gjort de nu i 2 dagar för att han har en as stor spindel i sitt rum . Så förstår att han inte vill sova där .

Nu säger jag bara go natt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0