Karlskrona !

Aha , då skulle man ju igentligen vatt och jobbat , men nee så blev de ju inte nu . Fortfarande smått sur och irriterad faktist , men hjälper ju i för sig inte . Dessutom har min data pajat :( Så nu får jag låna mikaels . Får passa på när han e i skolan :)  Handen känns väl inte bättre , men så ed e får väl se när veckan har gått .
Träningen e dessvärre nerlagd för tillfället . vill ju styrketräna men aa . Blir ju ingtet me de . Ska se om jag kan köra lite konditon istället . Blir eventulet spinning i morron om jag e hemma , återstå att se .

Blev en runda till Karlskrona med pappa idag . Skulle köpa ny addapter till han , råkade ju tappa hans . Vet i sjutton va den tatta vägen :S . Hur som helst så hittade vi en ny .
Nehe , vila en stund kanske . Är mega trött . Ska iväg sen ikväll . :)

Ha de bra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0