Ledig!

Då va de Fredag idag då . Blev inget jobb idag :( Lite tråkigt samtidigt lite skönt kanske .
Får hoppas att de blir lite jobb nästa vecka i så fall :) Man vet ju aldrig .
Vaknade vid 8 idag gick upp gjorde me en shake sen blev de gymmet me pappa en runda:)
Nu sitter jag bara och väntar på att pappa ska komma hem från farfar , glömde bilnycklen i pappas bil så kommer ingenstans :/ Skulle ut till mamma en runda me min sjuka bror . Sen blir de väl hem göra lite mat städa i mitt rum och sen blir de nog Tingsryd en runda skulle jag tror :) Annars får jag se vad som händer . Har inga planer alls inför denna helgen . Får väl se om de blir lite fest i morron ^^ . Sånt man märke i morron typ .

Ha de bra alla ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0