Ny vecka . Nya tag !

Jaha , då va de måndag  igen . En vecka sen man började träna . Känns helt underbart skönt att komma igång me de igen :)
Har gett mej fan på att jag ska gå ner dom 10 kg jag gått upp , och de ska helst ske innan jul , så jag har ju att göra . Men tror i för sig inte jag lyckas gå ner 10 kg innan jul , men 5 kanske :)
Hur som helst , va på de nya passet indoorwalking idag , de va riktigt skoj måste jag säga :) Men jobbigt , men tror de e väldigt bra konditionsträning . Och kondition är precis vad jag behöver .

Precis kommit hem efter massage me , kan ju inte påstå att de va dirket skönt , men de behövdes tydligen , knäckte loss en hel del så hoppa på att de hjälper , nästa gång blir de naprapareten , tycker jag ju inte riktigt om :( Men behövde tydligen de , hoppas ryggen blir bättre nu när jag tränar . :)

Nehe , nu ska jag vänta på att pappa ska komma hem så jag kan fixa lite saker .
Ha de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0