Stressig dag!

Blev visst att man råkade ligga kvar lite extra i sängen , blev väldigt stressigt , skulle ringa tusen samtal, göra mej iordning, plocka ihop mina saker och allt va de va . Och när jag väl var klar och skulle köra så hittade jag inte bilnycklen (typiskt mej) Har aldrig koll på vart jag har mina nycklar .

Kom några minuter försent till jobbet , men de gör ju inget e ju alltid i så go tid annars .
Väntade på ortopeden skulle ringa . Ringde dom ?! NEJ så får ringa imorron igen och hoppas på att dom ringer upp . Fick sluta lite tidigare idag me :) Skönt de .
Klockan 6 skulle jag möta Hanna sen skulle vi till gymmet och träna . Blev indoorwalking . Skit roligt faktist :)
Sen hem , käka , sen blev de bubbelbad och efter de film :) Hur bra kväll som helst :)

Ha de bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0