Tillbaka från början ! :(

Blev lite sovmorron idag , vaknade inte förren 20 i 10 riktigt härligt :D Gick upp gjorde mej iordning och sen körde jag in till stan . Skulle till napraparten igen :( Tycker verkligen inte om de alls . Men måste man så måste man tydligen !
När jag va klar där körde jag upp till farfar , skulle köra han till sjukhuset .
Gick även in och pratade me chefen på apoteket där och berättade dom dåliga nyheterna :( Hon såg kanske inte så glad ut , men förstår henne , men vad ska jag göra ?!
Ska i alla fall in till ortopeden i morron så ska han som gjorde operationen i handen ska kolla igen i mej jag fått så sjukt galet ont att jag inte vet var jag ska ta vägen . :'( Blir så jävla ledsen , vill jobba ju . Men men får se vad han säger i morron . Hoppas på bra nyheter . Men tveksam till de. Har ju haft så ont nu så njag helst bara vill ligga i soffan och inte göra ett skit . Så nu e de tillbaka från början . Blir galen !

Hur som helst . Nu ikväll blev de en fika med Angelina på andra våningen :) Blev en hel del prat . Skoj att träffa henne igen , va ett tag sedan :( .
Och nu ligger jag bara i soffan och ta de lugnt och vila . Får väl se om jag tya gå en runda sen , blåser som fan , gymmet e ju ingen mening att gå till kan ju ändå inte styrketräna :'(
Ha de bra folket och önskar mej Lycka Till i morron . .  kan behövas om jag ska kunna jobba på fredag och nästa vecka !


Kommentarer
Postat av: Niikki

Hoppas det går bra i morgon :)

2009-09-23 @ 20:47:23
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/
Postat av: Angelina

Det var trevligt o träffa dig också :)

2009-09-30 @ 22:49:36
URL: http://Angelinas.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0