20 år :D

Hänt en del sen sist jag skrev :)
I lördags hade vi kalas , fyllde ju år igår (18/1) för er som inte vet så fyllde jag 20 :D
Blev lite käk och sen blev kalset mer och mer fest utav de .
De bästa på hela dagen va nog när jag öppnar dörren och där står Petra (min faster)
som bor i Borås , som hade kommit ner trotts att hon sa att hon inte skulle göra de .
Så deva skoj , hade ju lillen med sig me , min nya kusin som e typ 3 månader så va kul och träffa henne med , har inte träffat henne sen precis efter hon föddes . Så de blev en riktigt surprise :D
Senare på kvällen eller aa snarare natten kanske så gick vi som va kvar ut och spelade kubb .
Mian bröder korkade idee antar jag . Kallt och svårt att se men kul kan jag lova . Så för er som tror att kubb e ett sommarspel trodde fel , för de funkar även på vintern ;)

Denna veckan så e jag och Tina hund och husvakt i Hoby så tillbringar veckan här .
Så får stiga upp extra tidigt nu när jag jobbar tarlite längretid att köra härifrån till Jämjö än va de tar och köra från Kallinge :/ Men Men , gör inget .Rätt skönt attbo här med ^^

Nehe , nu blir de laga lite käk sen promenad med hunden och efter de blir de nog att krypa ner i ett varmt bubbelbad ^^


Puss&Kram !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0