Ännu en dag !

Då har ännu en dag gått . :)
Steg upp redan vid halv 7 i morse i mej jag va tvungen att köra halv 8.
Skulle jobba i Jämjö idag . Trivs jätte bra där måste jag säga . Pratade även lite snabbt med chefen när jag va på nere på jobbet i Ronney för att hämta lite saker . Så verka som om jag får en hel del tider och de tycker vi om :D
Slutade redan vid halv 1 , rätt skönt så åkte ner till stan och beställde tid hos Ninni , så hon kunde knäcka loss ryggen , har nog fått en riktigt ordentlig låsning :( Inget skoj kan jag lova , gör liksom ont när jag sitter , gör ont när jag står för länge . Dessvärre så känns de inte bättre nu , får hoppas de går över till i morron .
Kvällen bestod av ta de lite lugnt och sen blev de gymmet en runda och ikväll blev de spinning . :)
Men känns att förkylningen inte e helt borta än , har fortfarande lite hosta och näsan rinner :/
Men de försvinner snart . Sista dagen som man kan ta de lugnt , sen e de full rulle resten av veckan , inte en aning hur jag ska kunna hinna med allt :O Jobba hela dagen i morron så känner väl kanske inte för att fixa med nått i morron .
Så allt få bli på fredag , tur jag bara jobbar halva dagen då .

Nehe , nu blir de sängen och sova . E super duper trött. Så ska bli skönt att sova .

Go natt ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0