Bio , 20 års fest , vila


Denna helgen måste jag säga har vatt ganska händelserik :)

Fredag: Jobbade en stund på dagen , kom hem städade lite och senare på kvällen åkte Tina och jag in till Karskrona och kollade på bio . Kollade på Snabba Cash . Rätt så bra film , men blev lite besviken för trodde den skulle ara bättre . Dom jade kunnat korta ner den lite , va vissa sener som va ganska dryga och onödiga :/
men annars va filem bra :)

Lördag: Blev lite småfix hemma . Sen en runda på stan med Robin , Jätte kul att träffa han igen , va ett tag sedan . så de va trevligt . Åkte och hämtade Tina sen vidare ut te mamma och hämtade lite saker sen hem fixa , äta göra sig iordning inför kvällen . Då Ulrika och hade vår 20 årsfest :)
Rätt trevlig kväll måste jag säga :) Blev en hel del folk .

Tack pappa för du va så snäll och plockade undan :)

Söndag: Bara tatt de lugnt och så :) Sovit och kollat på film , hade sjukt ont i huvudet när jag vaknade :(
Kvällen betår nog bara av tv , och ladda upp sig inför en ny arbetsvecka . Från och med nu e jag schemalaggd . Så slutar inte förren halv 4 . Skönt och veta när man slutar .

Här kommer lite bilder från festen ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0