Längesen !

Nu va de ett tag sedan jag skrev . . . Men har inte hänt så där jätte mkt .
Börjat jobba lite på apoteket i Jämjö :) Så om allt flyter på som de ska osv så har jag nog en hel del jobb där . Skönt de . Bara hoppas handen håller :S , men va hos läkaren nu förra veckan , återbesök efter kortisonsprutan . Han kollade lite och tryckte och hade sig , lika ont som vanligt :( Men där i mot kollade vi igenom gamla röntgenbilder på handen och han trodde han hade hittat något som han kunde tänka sig att de va så, nu e jag uppsatt på tid på en MR .(magnet röntgen)  Så bara hoppas de gå fort . Och attd e e de han tror . men han ville inte lita på dom röntgenbilderna han hade nu , i mej dom va från 2007 och bakåt . Så han ville ha en ny . Efter de får vi se om de bli ny operation eller vad som händer och sker .

Jaa , mkt mer har de väl inte hänt sen nyår . Vad jag vet . ?!?!?

Helgen tillbringade jag med Frida , hennes pojkvänn och några till . va i Emmaboda och körde lite på isen .
En annan vågade inte köra så åkte bara . Skulle inte få för mej att köra . Åka gick bra , men inte köra . På väg dit så krockade vi i ett träd , men hade ingen hög fart , mötte en bil på en smal väg och sen sa de bara pang så satt vi i trädet . Men de gick bra , sträckte dock te nacken lite , men inget värre .

Nu e de bara 7 dagar kvar tills jag fyller år :)
Frida kommer nog om en stund , ska baka bullar till lördag då de blir lite kalas med släkten . :)
Sen får vi se vad som händer , kanske en promenad me ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0